Bezpłatne porady przez Internet

Krówki reklamowe rozdawane w banku

Krówki reklamowe

Krówki reklamowe

Czasami jeśli klient jest zainteresowany ofertą na przykład banku, to musi udać się osobiście do jego placówki. W takim miejscu mamy kilka stanowisk, przy których możliwa jest rozmowa z pracownikiem banku. Nie mniej jednak może okazać się, że jest więcej osób zainteresowanych taką rozmową niż wolnych stanowisk. W takiej sytuacji oczywiście klient zobowiązany jest poczekać na swoją kolej. Warto zatem zadbać o to, by w możliwe jak najlepszy sposób umilić takim osobom oczekiwanie. Chodzi między innymi o przygotowanie odpowiedniego miejsca, a więc krzeseł do siedzenia. Dobrze jest również umieścić w ich okolicy słodki poczęstunek, który odpowiednio dobrany wpływa korzystnie na wizerunek banku.W takim wypadku krówki reklamowe wydają się dobrym pomysłem. W końcu są niewielkie i smakują każdemu. Zatem istnieje spore prawdopodobieństwo, że przebywający w banku klienci, którzy oczekują na swoją kolej chętnie się nimi poczęstują. Dlatego właśnie takie cukierki powinny znajdować się przede wszystkim w miejscu łatwo dostępnym. jeśli przygotowany jest specjalny kącik dla oczekujących klientów, to właśnie tam musi znaleźć się miska koszyk czy inny pojemnik wypełniony takimi cukierkami.

Nie mniej jednak krówki reklamowe mogą spełniać nie tylko rolę słodkiego poczęstunku dla klientów banku. Można je wykorzystać jako gadżet reklamowy, który wspiera wizerunek banku. by jednak tak się stało należy je odpowiednio przygotować. Chodzi o to by cukierki stanowiły integralną część z otoczeniem. Zatem kolor ich opakowania będzie miał znaczenie. najlepiej wybierać opakowania w kolorze, który pasuje do wizerunku banku ub też do jego nazwy. Czasami logo ma wkomponowane barwy, z którymi identyfikuje się bank. Warto to oczywiście w takiej sytuacji wykorzystać.

Ponieważ krówki reklamowe mają być w tym przypadku słodkim poczęstunkiem dla klientów banku, to nie muszą być opatrywane specjalnymi hasłami reklamowymi. W tym wypadku w zupełności wystarczy, jeśli na opakowaniu cukierków znajdą się nazwa banku, jego logo lub jakieś podstawowe dane kontaktowe. Przy tym wszystkim nie należy zapominać o smaku cukierków, który także ma wpływ na wizerunek banku.

Tagi: , , ,