Bezpłatne porady przez Internet

Cukierki reklamowe – jeden z elementów skutecznego stoiska na targach pracy

Cukierki reklamowe

Cukierki reklamowe

Cukierki stanowią jeden z nieodłącznych elementów każdego stoiska na wszelkiego rodzaju wydarzeniach branżowych takich, jak chociażby targi. Odpowiednio wyeksponowane, zachęcają uczestników do bliższego zapoznania się z ofertą danej firmy. Warto zadbać o zaprojektowanie czytelnego, estetycznego, a jednocześnie rzucającego się w oczy opakowania, na przykład metalizowanego czy w neonowym kolorze. Równie ważny jest ciekawy smak takiego produktu, na przykład arbuzowy, ananasowy czy rabarbarowy. O czym jeszcze warto pamiętać przygotowując stoisko na targi pracy?Cukierki reklamowe to nie jedyny ważny element na stoisku. Istnieje wiele innych metod mających na celu przyciągnięcie uwagi uczestników eventu. Doskonale do tego celu sprawdzają się między innymi tablice interaktywne umożliwiające przeprowadzenie krótkiej prezentacji. Bardzo ważne jest tutaj także stosowne użycie kolorów oraz zbudowanie przestrzeni w taki sposób, że będzie się ona prezentowała ciekawie i efektownie. Warto zadbać także o to, by wystawcy byli zawsze uśmiechnięci i otwarci.

Cukierki reklamowe to nie jedyny sposób na zachęcenie uczestników do bliższego poznania firmy. Do tego celu wykorzystać można także krótki filmik prezentujący siedzibę firmy i jej codzienne funkcjonowanie czy fotografie pracowników, w szczególności te spontaniczne, wykonane na przykład podczas imprez integracyjnych lub przedstawiające ich pasję. Równie skuteczne okazać może się oryginalne przedstawienie ofert pracy, na przykład formie graficznej. Uczestnikom, poza słodkościami wręczać można również niebanalne gadżety takie, jak wlepka z zabawnym napisem czy pendrive o oryginalnym kształcie.

W jaki sposób można sprawdzić czy Cukierki reklamowe i inne działania realizowane w trakcie targów okazały się skuteczne? Poza obserwacją, pomocna okazać może się także analiza ilości oraz jakości przesłanych dokumentów aplikacyjnych czy wejść na stronę internetową. Cenną informację stanowić będzie również ilość osób, jaka zapisała się na newsletter.

Tagi: , ,